Tävling x2 :)

Hej hallåå...

Är just hemkommen efter en resa till Norsjö, tillsammans med Veronica och Zena..

Jag och Hera (även V & Z) har hunnit tävla 2 ggr sen senast jag skrev.. har inte hunnit lägga in det, har inte riktigt tid nu heller.. ska sova. :) Men jag tänkte.... att jag skulle berätta hur de gått..

I Söndags 10/6 Tävlade vi i Arvidsjaur, Vi fick varsitt förstapris....
Och bestämde oss hastigt å lustigt att anmäla oss till Norsjö, idag då.. (Fredag 15:e..) Vi for med målet att vi båda skulle ta varsitt förstapris till, och därmet få LP1 & LP2, men det gick väl sisådär.... Veronica å Zena var 3,5 poäng från förstapriset om jag minns rätt!

Och vi då...?? Japps, vi grejjade det.. förstapris 172p, 3;e plac (av 12) och därmed.. LP1 wiiihoooooo :-D *GLAD*

Skriver mer en annan dag när jag har mer tid för sånt.. :)

Hörs!
Kram //Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: