Vintertid!

Nu är det vintertid... klockan en timme mindre än vanligt, bara vänja sej.. :)
Vintern/Snön är väl förhoppningsvis snart här då.. lite ljus i mörkret skulle ju inte skada..

Jag och Hera försöker förbereda oss lite smått inför tävlingen på Lördag!

Igår hade vi bestämt en träff jag å Veronica på klubben, och hon skulle kommendera oss.
Det både gick och kändes jättebra, klickerträningen inne har gett fint resultat.. :)
Hoppas det håller i sej till tävlingen.. :)

Anna och Casper tittade förbi en sväng åxå, hann inte fota söta malamutegrabben Casper, men det kommer fler gånger.. Men.. Vi började ju med att fota Farley litegrann... lite svårt när det handlar om millisekundrar, men några foton blev det nog.

Har fixat en bild.. tillsvidare.. Publicerar den i ett eget inlägg senare, så hela detta inlägg slipper hamna i kategorin Foton.. :)

Imorgon är det Måndag igen.. och ny arbetsvecka!
Helgen går fort.. :(

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. lite tråkigt inlägg blev det, men.. Nu är ni lite uppdaterade iaf :)

Ha de!
//Sosso.


Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: