Tävling snart!

Som rubriken lyder så är det snart tävling..

Det är Hera denna gång som ska få debutera.... Nästa Lördag, den 5:e November i Lkl 1, 25 anmälda, upprop kl. 9 på klubben.. Jag gruvar mej lite, men så e de ju jämt! Tävlingsnerver :)

Hursomhelst så om hon sköter sej, och gör rätt så blir det nog lätt ett förstapris..
Men med hennes tolkningar på momenten ibland så vet man aldrig ;)

Nåja.. Hoppas ni tittat på fotona som jag lagt ut tidigare.. På Farley bl.a.
Har lite bilder kvar att fixa för webben men, när det e klart så ska jag lägga ut ett nytt album i fotogalleriet.

Vi hoppas på lite snö snart, fast.... egentligen... så kanske den kan få vänta lite tills efter tävlingen. :)

Vi längtar efter vinterdragsäsongen.. :-D

Ha de!

//Sosso.



Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: