Bonzo klar för MT

Idag kom PM:et ut till MT på klubbens hemsida! Och där var vi med.. :-D

Det går av stapeln 18:e Juni på Piteå Bk. Vi går som andra ekipage. Domare är Torsten Örnkloo och Kicki Wasek.

Ska bli mycket spännande! :)

Jag anmälde mej i sista stund till bruksutställningen på söndag på klubben åxå, har funderingar på att göra ext. beskrivningen, men har inte riktigt bestämt mej ännu.

Har idag varit på en dragrunda efter 2 veckors vila, Bonzo visar då ingenting... Så nu kör vi väl på som vanligt då så får vi se..

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

taaack :D jag är nöjd. tycker också min blogg blivit fin :D woohooo

2011-05-31 @ 14:13:05
URL: http://idatallhed.se

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: