Sommarpix!

Har fotat lite idag sen jag kom hem... gick ner till ängarna här runtom oss, och fotade bland blommorna :) tyvärr bara smörblommor, hade vart roligare om det fanns fler sorter.. Men man kan ju inte få allt här i världen ;)

Här kommer ett litet smakprov utav bilderna, det är min egna sockersmulaprins :love:


Får det inte att funka att spara till webben, denna bild har tappat en massa färg, för att jag laddar upp den på webben.. På facebook är den rätt men inte här.. Nåja, bilden/motivet är väll det viktigaste antar jag..

kram kram

//Sosso.

Kommentarer
Postat av: Emma, Vizzla o Bozza

Nä det är ingen vanlig dag för det är Bonzos födelsedag, hurra hurra hurra!! :)

Massor av nospussar från syrran! :)

2011-06-14 @ 07:54:54
URL: http://www.vizzla.se
Postat av: alicia

Söta hundar ! :D

2011-06-14 @ 09:41:59
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: