Veckan som gått...

Ber om ursäkt om jag varit dålig på att uppdatera er den senaste veckan.
Har inte hänt något vettigt iaf.. Förutom det vardagliga..

Jag trodde ju att Hera började löpa då jag skrev förra inlägget, men, dagen efter fanns ju såklart inte ett spår av löp kvar, det var ju såklart bara förlöp, behövde dock inte vänta så länge så kom det igång, några dagar senare.

Så nu blodas det för fullt, men hon är jätteduktig på att städa efter sej, och tvätta sej såklart.. Nästan så man inte lägger märke till att hon löper, om det inte vore för nån bloddroppe på golvet ibland.

Snart börjar det va dax att sära på dom, så det inte blir nå kärleksaffärer här hemma.
Tror jag ska fara å köpa fler kompostgaller, så kan jag göra en liten inhängnad utanför bron för någon av dom, så att dom båda kan va ute om dom vill.. Jag får se hur jag gör..

Har jobbat idag, så bilden jag tänkte visa för er är från igår, då jag fotade lite här på gården bara, fler bilder kommer säkert så småningom, men jag måste fixa bilderna på Benji från summergames..

Bilden ligger i inlägget precis före/under detta.. Samt i kategorin Foton.

Jooo, en sak till....
Bonzo har ju blivit "halvmorbror" till 9 små söta valpar, som växer och frodas hos Kia/Guidedog's kennel. Nyfikna?? Klicka er in och titta på bilder och för att få mer info.


Bilden har jag lånat av Kia/Guidedog's kennel.

Nu är det snart dax att sova, en dag imorgon åxå..

Ha de´

//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: