Tack Ida för hjälpen :)

Igår kväll fick jag lite hjälp av Ida med bloggen.. Jag fick hjälp m arkivet, som inte riktigt funkat sen jag startade bloggen, nåt fel i koden tror jag det var..
Jag fick en ny bakgrund, som passade mycket bättre än den förra.. (den blommiga) tog ingen "skärmdump" på hur det såg ut med den, men ni minns väl antar jag :-D
Sen lite andra småsaker åxå... TUSEN TACK!! :) :)

Idag är det en ny solig dag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Är ledig, så nånting blir det väll, kratta, träna hund kanske.. Ev. en dragtur.... Som sagt, får se vad dagen har att erbjuda...

Ha en trevlig dag alla!! :)

//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: