Lördag idag..

Idag är det lördag... en rejäl sovmorgon blev det, somnade väl strax efter 24 och vaknade... 12.... eller, vaknade faktiskt ca 3 på soffan :-P gick bara raka spåret till sängen och där slocknade jag typ så fort jag landat på kudden..
Alarmet tjöt kl 6, hade glömt bocka av lördag.. men lika fort somnade jag då åxå :-) Måste varit väldans trött..
Skönt med ledig helg, imorgon ska jag förmodligen ut till sjulnäs, till utställningen, hejja på tibbisarna och Dawn såklart :)

Hade tänkt träna m vovvs igår, lite lydnad, har varit lite slött med det på senaste, av lite olika anledningar, snart har då Bonzo varit stilla i 2 månader, inge roligt, hoppas han är hel när jag försiktigt sätter igång honom igen.
Hann bara typ klippa gräsmattan igår, så fick vi besök, svärmor och svärfar, och dom blev ju såklart här hela kvällen.. Så det var den planen det..

Ska gå ut nu en stund och se om dom e med på noterna :)
Dock är jag ju djävulst godissugen... och har inget godis hemma, och försöker motstå också.. Får se hur de går..

Ca Dag 10 på löpet idag, hon viker ej svansen ännu, men rejält svullen, från och med nu så är det stenkoll som gäller när dom är tillsammans, kan vi inte ha koll på dom, får dom vara på varsitt håll...

Nåja, nu ska jag ut.... ha de.. tjiiing..

(PS. Ni missar väl inte bilden på Hera i förra inlägget alt. i kategorin Foton? DS.)

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: