Nu funkar bloggen som vanligt igen..

Det var driftstörningar igår på blogg.se, så typ allt försvann...
Men nu är det tillbaks igen, ett inlägg har inte kommit fram ser jag åxå, och det ska jag publicera efter/ovanför detta..
Har också ännu en bild att skicka hit till bloggen, eftersom alla mina läsare inte har facebook.. så med detta blir det totalt 3 inlägg =)

Idag har det varit en helt underbar dag.. Redan före 7 på morgonen när jag gick ut, så kände man sommarlukten :) det var typ strax över 10 grader tror jag och solen lyste för fullt, senare under dagen, har det varit över 20... och mycket mycket mer i solväggen :)
Fick sluta lite tidigare idag så jag har hunnit njuta liite av vädret iaf.. :)
Nu ska vi göra käk.. -Plättar står på menyn.. *mums*..
Ha de gott!!

KRAM
//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: