Ny bakgrund...

Tänkte se om jag blir nöjd såhär... vad tycker ni?? blev det bättre eller sämre än tidigare??

 

Tidigare var det helgrå bakgrund... Så, kommentera gärna och säg vad ni tycker :)
Igår var jag och hundarna iväg en sväng och träffade Eva-Lena och Bella, blev lite spårsugen åxå, så vi körde 2 riktigt korta raka spår till alla 3 vovvar typ utan liggtid, enbart den tid det tog att gå tillbaks och hämta hunden..

Gick över förväntan, hade bara en naturpinne i slutet, och den hittades alla gånger, jag var ju såklart lite virrig åxå, så jag släppte E-L och Bella på Bonzo's spår, deras startplatser var ungefär likadana... inte underligt att det virrades lite och ingen pinne hittades... Sen när dom fick rätt spår så gick det bättre :)

Spår nr 2 till hera var det riktigt bara att hålla fast sej, jordfräs, sprutade bara mossa stundvis.. hihi..
Nästa gång ska jag nog se till att ha längre liggtid få se vad som händer..

Nu ska jag ut på en promenad, sen ska vi iväg till svärföräldrarna och äta middag...
Ha en bra dag! :)

KRAM
//Sosso.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena & Bella

Hörrö du får sluta umgås så mycket med Veronica,du blir ju helt knäpp i bollen av allt sånt fniss



Sorry Veronica inget illa ment skratt

2011-04-25 @ 13:32:16

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: