Bortglömd...

Ja, här har det ju inte hänt så mycket... försöker komma ihåg, men det blir inte av helt enkelt. Skrivit så många gånger nu att jag ska skärpa mig, men det blir ju aldrig.

Det har hänt en del sedan sist, 2 nya hundar har flyttat in, så nu är antalet uppe i 5, det kunde jag absolut inte tro för 1 år sen, då jag hämtade hem Nemo.

Dom som flyttat in är Titus, 1 år, vet i princip inget om hans bakgrund, fick veta att han var en Siberian Husky, men om han är det till 100% tvivlar jag på ibland.Han påminner mycket om en Saarlos Wolfhond till utseendet, men är ju betydligt nättare i kroppen än vad dom är. Men han kan lika gärna vara en racingmodell åxå.

Han är chippad och född 4/7 2013. Funderar på att försöka 'annonsera' efter hans 'uppfödare' så kanske man får veta lite mer.. Han kom till oss i början på Juni, vi har dragtränat lite, innan värmen slog till, och i nuläget väntar vi bara på att temperaturen ska droppa så vi kan köra igång igen.. :)

Nemo och han har blivit riktiga bästisar, men vi har inte bestämt om han ska få stanna kvar ännu, det får tiden utvisa.

 

 Titus 11 månader


Den andra lilla krabaten heter Meeko och är en halvbror till Nemo, han blir 12v. på Tisdag.
Mer info om honom på hans egna sida.
 
Meeko 8v.


Min semester e nu slut, börjar om att jobba på måndag igen..blandade känslor, skönt att få återgå till jobbet men samtidigt skönt få vara hemma med voffarna.. :-)

Vi har nu byggt en hundgård åt dom så dom kan vara ute där medans man är på jobbet.. lite småfix kvar sen är det bara att inviga den :-)

Nu ska jag fixa med Titus och Meeko's egna sidor här på bloggen..

Hoppas att det inte dröjer så länge innan nästa gång jag skriver.. 
Tjingeling! :-)
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: