Länge sedan sist...



Tänkte att det kunde vara läge för en liten uppdatering...

Det har väl hänt lite dittan och dattan sedan det nya året kom.. Inga tävlingar har vi tävlat och faktiskt så har det inte blivit så mycket till spårande heller.. Vi längtade så mycket efter spårsäsongen, och när den väl kom så rann det ut i sanden typ..

Strax innan semestern så råkade jag ramla över en Siberian Husky kull, hade inte tänkt mej valp förrän tidigast nästa sommar. . Men saker och ting går inte alltid som man tänkt sig.. När jag tittade närmre på kullen så kunde jag inte låta bli... :)

Jag drog med mig min vän Veronica, över till Kuusamo i Finland och hämtade hem lilla Nemo. Som egentligen heter Hidden Trail Nansen. Föddes 17 maj,så han är snart 4 månader gammal och helt galet söt :)

Bonzo har tagit emot honom med öppna armar.. Är världens snällaste lekfarbror och anpassar leken till valpen... ♥♥

Bonzo har varit halt till och från i sommar.. Har varit 2 ggr till veterinären, första gången så var han inte dålig just den dagen, utan såklart dagen efter.. Har nyligen varit på nytt besök, och då röntgades handlederna, både provocerade bilder och normalt.

Vi var oroliga för att det skulle vara artros. Men röntgen visade inget så det var ju skönt.. Har en tid inbokad hos sjukgymnasten till honom så går vi se vad hon har att säga..

Annars rullar livet på rätt så normalt, vi har påbörjat målning av huset och haft besök av vårt gudbarn och hans mamma, vår vän Lexie. :)

Måste försöka uppdatera här lite bättre.. speciellt fotogalleriet.. Allting ligger typ på is nu känns det som.. Men ni kan ju alltid söka upp mig på Facebook... :)

Minns inte om alla kan söka efter mig... men ni hittar mig annars som administratör i HundFoto Gruppen :)

Välkomna dit åxå om du gillar att fota hundar :)

Ha de gott!!

kram

//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: