Lördag..

Lördag idag... 

Solen var framme idag när man vaknade, härligt :) 
Men, det var väl inte så långvarigt, det mulnade på mer och mer under dagens lopp, plus den där blåsten :(

Har tränat med Hera idag... Eller, d gör jag ju nästan varje dag numer.. 

Hon har ju sina små problem, som jag försöker lösa... Men jaa, vi får väl se hur de går!
Det är inte 1 Juni än, men tidsramen krymper..

Har idag cyklat till mina föräldrar, som bor ca 3-4 km cykelväg från oss..
Men, vi tyckte de skulle bli för lätt, så vi tog en l i t e n omväg :) Så vi hamnade tillslut på 9 km drygt.
Fast vi går alltid första biten, så idag får ni räkna bort 1,3 km typ.. :)
Använder programmet Endomondo i mobilen, om än den kanske inte stämmer till 100 % så är de som kul å använda, den säger för varje km hur lång tid det tagit :)
Sen finns sträckan på nätet åxå sen att studera... Ska koda in den här och hoppas att det funkar:


Har även min vanliga gps på styret så man har full koll, far å distans å ja, allt man vill veta, haha :-D
Trodde de skulle börja regna medans vi var ute, innan vi ens kommit 200 meter kändes dom första dropparna, och jag hade ju verkligen inte tagit rätt jacka för att bli blöt.. Men regnet kom aldrig.. som tur var.

Imorgon (Söndag) är det dags för tibbarna att äntra utställningsringen, i helgen är det SNKK's Nationella utställning i sjulnäs (Piteå), och ja, inte så svårt att gissa vart jag håller hus imorgon (söndag), på fm/mitt på dagen iallafall! Tänkte köra ett pass med Hera däromkring om det går.. Vädergudarna har väl lovat regn åxå.. tyvärr..

Nää, nu har jag babblat färdigt om dittan å dattan.. 

Fotade vovvarna lite i onsdags... så, en av dom bilderna kan jag ju lägga in åxå :)


Puss på dej Hera, säger Bonzo :)


Fick bli en till åxå :)

Ha de gott!! :)

Kram
//Sosso.!

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: