Bloggen...

Tänkte göra ett försök att återuppta bloggandet.. Skriva om ditt å datt som jag brukar göra..

Just i skrivande stund vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, för idag har det inte hänt typ nånting, annat än att vi röjt i ett av rummen på övervåningen, Nicklas räknade till 5 kartonger som blev tomma, blev en del skräp att kasta bort, å lite "skräp" att skänka till typ Röda korset el liknande åxå..

Våren har kommit, knopparna på träd å buskar börjar så smått visa sej, och gräset blir grönare å grönare..
Dock så envisas det med att blåsa stormar hela tiden, så värmen lyser nästan med sin frånvaro..

Ehhm, nu ska jag återgå till hockeyn...

Ska titta efter om jag har nån bild att dela med mej av vid nästa inlägg!!

Ha de gott! :-)

//Sosso.

Kommentarer
Postat av: Catta

Mera bloggande låter bra! Kram!

2012-05-12 @ 22:16:29
URL: http://cattaisaksson.wordpress.com

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: