Anmäld till Lilla Paltprovet!

Oj, ja... träningen har ju inte direkt varit prio ett sista tiden, och tävlingssuget har som inte funnits där riktigt..
Nu känner jag lite att jag mååste ju :-) Så jag slängde in en anmälan till Lilla Paltprovet..
Det är Hera som ska få äran att äntra tävlingsplanen igen, lyd 1an. Fredag kväll 1 Juni..
Blir ju spännande, och bara börja träna lite till nu då.. nöta det som behöver rättas till lite.. :cool:

Varför inte Bonzo då?

Ja, han är inte riktigt "på g" just nu, han har riktigt tappat farten igen..  Motivationen finns inte riktigt där, eller den har lyst med sin frånvaro i princip hela tiden, mer eller mindre... :(
Men sån är han, och det kan jag inte klandra han för.. Han är ändå min hjärtepojk :love: och kommer alltid vara, oavsett om det blir tävlingar eller ej.. :)

Vi ska se om han möjligtvis gillar rallylydnad.. Har startats upp en grupp här i Piteå.. 
Och känner jag att han är "på topp" igen... så givetvis ska vi försöka oss på apellen igen, kanske även lydnads 1an.

Blir det inget, så är inte de hela världen heller, då lägger vi tävlingarna på hyllan, och gör allt för skojjs skull bara!
Göra saker som han tycker om.. :-)

Vi har blivit med akvarium igen åxå, lite större än vi haft tidigare, men det var ju nån månad sen nu.. bild kan dyka upp vid ett senare tillfälle.. Just nu har dom fått "Vita pricksjukan", så behandling är påbörjad!

Nya fiskar är snart på g åxå, men nu får dom ju vänta lite pga sjukan.. :|




Avslutar med en bild på Sockerpojken :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: