Tävlingsresultat 1/6

Jag och Hera tävlade ju i fredagskväll, har inte hunnit lägga in resultatet ännu... 
Men nu tänkte jag göra det :)


Moment Poäng Anteckningar
Platsliggning

9

Nosar
Tandvisning

10


Linförighet

8,5

Snett sättande, tränger ngt vid sväng,
Fina snabba sättanden
Läggande

7

Tränger i framföring, ngt sent lägg, snett sätt.
Inkallande

9,5

Bra tempo, Snett sätt, Avslut
Ställande

7,5

Ett par steg, tar steg
Apportering

10

Mkt fint
Hopp över hinder

0

Dk, Hoppar ej

Helhetsintryck

9

Trevligt Ekipage!

Totalt: 154,5. 2:a pris. 5:e plac.

Alltså både bättre å sämre än sist.. Hade jag ropat hennes namn vid hoppet (hon tittade åt ett annat håll) innan jag kommenderade hopp, så hade vi nog haft 1:a priset som vi skulle ta..

Det kändes jättebra, mer fokus på mej osv... hon satte sej inte på platsligg. men nosade, och hon stretade inte emot vid tandvisningen.

Nåja, vi anmälde oss till Arvidsjaur på Söndag istället, och drog med oss Veronica & Zena som ska tävla 2:an.. :)
En trevlig tripp ska vi ha.. Det går som de går, huvudsaken att man har roligt :)

Så de e bara träna järnet i veckan åxå :-P

Ha de gott!!

//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: