Nytt Album!

Håll i er.. men nu kanske de börjar röra på sej i fotogalleriet!!

Varit "lat" och inte laddat upp några bilder där, nästan glömt bort de.. men.. nu kanske det blir ändring på de!
Kan ju alltid hoppas iaf.. Det är ju inte alla mina vänner som har Facebook :)

Bilderna går inte att kommentera om du inte har nån inloggning.. (Fråga bara mej så skapar jag en inloggning åt dej) Det är inte nåt som jag bestämt utan det är dom som äger själva domänen som bestämt det. Har tagit upp det med dom tidigare, att det borde finnas nån inställning att man kan välja vilka som får kommentera, offentligt eller "privat" typ! Men det skulle inte gå tror jag dom sa.

Bilderna är fotade 21 Maj 2012, och modellerna är;
Norpatorp's Fester (Bror till Farley)
Råggrindan's Gaija
Frostmarken's Exzena
Spinnrocken's Kevin

För helskärm, klicka på "knappen" längst till vänster.. 



Imorgon, Söndag, så är det tävlingsdax igen, Vi gästar Arvidsjaur och vill ha förstapriset som vi gick miste om förra Fredagen. Får vi det, så har vi ett kvar till LP! Vilket jag strävar efter eftersom hon ändå inte kan få titeln Lyd Champion (om vi kommer så långt vill säga) så kan hon ju få samla till LP istället.. :)

Upprop kl 11, så det blir inte så hemskt tidigt iaf.. Lurade med mej Veronica och Zena, som ska tävla lydnads 2:an.. Vi håller tummarna för dom åxå :)

Nu ska jag å vovvarna ta en skogsprommis, och hoppas att det inte är alltför blött i skogen, mina kängor har ett litet hål på vardera sko, så jag måste testa laga med lite silikon, var till en skomakare, men han satte dit lim, och när jag använde dom första gången, så inte satt ju de limmet kvar. Får nog gå till en annan!!

Ha de gott!!

Kram :-D
//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: