Dålig uppdatering..

Det har varit dåligt om uppdateringar här i bloggen...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Lovade ju tidigare att jag skulle berätta vad det blev för bil som vi köpte.. Det blev inte den som vi/nicklas tittade på då jag skrev det, det var en Subaru Legacy kombi, 97:a.. Men den var då minsann inte mycke att ha..
Kändes som att det bara var ett plåtskal utan någon som helst isolering (ljudmässigt).
Inte mycket till utrustning, inte ens ABS bromsar.. (det enda som fanns i utrustningsväg var nog AC) Nicklas bil som blev inlöst var en 90:a, hade mer utrustning och den fick han 20 000 för, denna skulle Bilhallen ha 32 500 för, (gick ner från 35).
Den såg ut såhär, fast silver/grå...
På toyota/burlin motor, fanns då en v70, samma årsmodell... Automatlåda, turbo, ABS, elhissar, AC...
Prislappen var mindre än subarun, dock ingen 4-hjulsdrift, men valet var väll inte såå svårt..

Inte våran bil på bilden, men den ser typ ut såhär..


Nu måste jag skynda mej att äta frukost för jag ska iväg å jobba snart.. Solen skiner och det snöade igår, så de e vitt å vackert ute igen :-D Hoppas snösmältningen stannar upp lite nu.. :)
Sen så väntar jag på ett stooooooooort paket...... Den som väntar får se ;) Spänningen är olidlig :-D
Ha de
//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: