Ny blogg/hemsida...

Hej allihopa.... då var det dags att offentligöra det jag hållt på med nu ett tag...
Min hemsida var ju en mallstyrd hemsida från dinstudio.. och dom har bara höjt å höjt hela tiden, priset alltså..
Så nu fick det vara nog, jag kommer att lägga ner den, och flytta över domännamnet hit, det "gamla vanliga" teamsosso.se, så ni behöver inte ändra några länkar.. :thumbup:
Har petat å petat bland koder... lärt mej lite.. men en hel del kunde jag ju redan innan, som jag lärde mej när jag höll på med Veronica's blogg....
Detta är ju bara enkelt gjort, det går att fixa mycket mer, med lite kunskap och fantasi...
Ida är typ expert på det.. så jag har fått lite hjälp från henne.. lite rådfrågningar å så.. Det blev ett litet galet fel när jag höll på, och vi blev som låsta på att det var i koderna felet var, men det visade sej att det bara blivit nåt galet i testinlägget jag skrev.. :)
I övrigt så är ju Google ens bästa vän om man vill veta nåt, finns massor av info som bara ligger å väntar på en.. :thumbup:
Det kan se lite rörigt ut här i bloggen, åtminstone i nu i början.. kan bli lite ändringar å så...
Sen tror jag att om jag ändrar i nåt inlägg så hamnar det som "nyast"..
I menyn så hittas infon om hundarna å så.. och ja... ingen stor skillnad från hemsidan typ..
Har gjort en gästbok som ni kan klottra i om ni är på besök.. den hitter ni åxå i menyn.
Funderar ni över något, eller om ni hittar nåt som verkar galet.. får ni gärna säga till :)

Förra lördagen så började vi träna i ridhuset i höglandsnäs.. riktigt fräscht å fint där.. :) fast smutsig blir man ju tyvärr ändå :-D
Hera chockade mej med att vara jätteduktig.. :thumbup: kontaktbar.. fokus på mej osv.. till skillnad mot för ca snart ett år sen, då hon bara pipskrek å skakade av stress... gick knappt hantera då.. så jag blev ju jätteglad för det :)
Bonzo då.. ja även han var ju jätteduktig, följsam, snabb och GLAD :-D det var jätteroligt.. å har han kul.. så har jag kul :) plötsligt kändes tävlingspremiären närmare :)
Fortsättning följer..... en annan dag :)
KRAM
Sosso.

Kommentarer
Postat av: Catta

Det här blev ju bra! :-D Kram!

2011-01-30 @ 23:31:46
URL: http://www.cattashundar.se
Postat av: Tess

Hej hej

Sv: Tja du, svårt och säga utan att se koderna. :) Men under .commentform { så ska du lägga till: background (el background-color): #färgkod;

Om du inte har den vill säga...då ändrar du bara färgkoden. Om det inte fungerar..

Så ge mig din inlogg o lösen så kan jag kika i din stilmall. :)

Kram

2011-01-31 @ 14:07:38
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: