Tränat! :)

Igårkväll gick jag ut på gården å tränade lite...
Och roligt hade vi :)
Bonzo var taggad uppe på tårna, riktigt kul att han hittat motivationen.. får se hur länge den varar. Han har haft den i ridhuset och den höll ju i sej här hemma.. :thumbup:

Vi tränade lite ställande under gång, (lyd 1an), samt lite fritt följ å så... lagomt så vi trampa upp våran lilla apellplan här hemma, så den inte skulle va som en skridskobana.. lite roliga saker så motivationen ska sitta kvar till nästa gång..

Hera fick åxå träna lite, men fick vänta innanför staketet tills de var hennes tur, och som hon inte ville vara där, hon hade faktiskt kunnat bara ta ett kliv över nätet, för där hon satt/stod å gnällde å pep, så såg de ut typ som på bilden på staketet jag visade häromdagen... fast mer upptrampat på "insidan"..  Duktig flicka..
Hursomhelst.. så körde jag lite fritt följ och ställande, samt fjärr på henne.. försökte nöta in att hon inte ska ta så många kliv mot mej när hon ställer sej.. sitt å ligg går bra.. men stå går sämre.. hon ställer sej, men trippar nästan fram till mej innan jag hinner stoppa henne.. försöker med "stanna-stå" i kombination med leksak bakom henne.
Men skam den som ger sej :)

Nu ska jag se resten av Landskampen, på tv3..
Ha det!
KRAM
//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: