Skidtur & "Ny" adress..

Äntligen helg kan man väll säga..
Jag har jobbat typ, 7 dagar på raken, å då längtar man efter lite ledighet...
Fick sova läääänge inatt.. somnade väll runt halv 11, då nicklas tyckte att jag skulle gå å lägga mej..
Fick inte ens gå ut med hundarna som jag tänkte.. Sen vaknade jag kring 9-10 nångång.. utan att ha vaknat en enda gång..
Såna nätter är bra :)

Efter frukosten begav vi oss på en promenad, halvlång sådan, sedan bytte jag bara till pjäxor, och tog på mej dragbältet, selade hundarna, och sen bar de iväg runt byn på en 5-6 km runda.. Snabbt går de väll inte, men vi tar oss framåt, enda nackdelen med den rundan är att man får stanna å ta av sej skidorna på några ställen.. vill ju inte direkt förstöra skidorna på asfalten när man korsar vägar.. men då får man ju hämta andan en kort stund åxå..
Ikväll är det ridhusträning, har inte helt bestämt mej om jag ska dit, men jag tror det blir fara en stund iallafall.. :)

Från och med nu hittar ni hit via teamsosso.se som vanligt :) 
MEN.. OBSERVERA ATT NI KAN BEHÖVA UPPDATERA SIDAN I DIN WEBBLÄSARE, PGA ATT DET SPARAS I DIN DATORS CACHE MINNE FÖR SNABBARE LADDNING AV SIDAN.
FINNS FLERA SÄTT ATT GÖRA DET PÅ, MEN ENKLAST ÄR NOG ATT TRYCKA PÅ "F5".
Ha det gott!!!
KRAM
//Sosso, Bonzo & Hera.

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

hej! när jag kommer till piteå, skulle du kunna tänka dig att ge mig en-två timmars egen tid med Hera då? <3 Låta mig ensam med henne ta en lång härlig promenad eller så? skulle vara så sjukt uppskattat! <3

2011-02-16 @ 22:24:36
URL: http://idatallhed.se

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: