Några bilder bara och lite smått å gott.. :)

Ovan 4 bilder från idag... Stora bilden Bonzo som la sej ner i snön... sedan följer 2 bilder på gruff mellan Bonzo & Hera.. Hera som är en liten ettrig surpuppa ibland.. blev sur så det blev ett sjuhimla liv för Bonzo i sin tur blev förbannad på henne typ, tills jag röt upp åt dom å undrade vad dom syssla med.. då sken dom minsann upp som små solstrålar å tyckte att dom ingenting gjort :-D
Sen en bild på staketet.. 1 meter högt är nätet.. :) de e härligt med snö.. Vitt så långt ögat når :thumbup:
Plusgrader har vi ju haft ganska många dagar nu, nog är det skönt med varmare väder.. men... hellre tar jag någon minusgrad den här årstiden.. det blir ju bara ishalka överallt...
Vi (eller Nicklas) är ute på biljakt, efter en ny bil, eftersom en kvinna med en Citroën C5 brakade rakt in i hans bil, blev lösen på den, så vi har en hyrbil sålänge..

Toyota Verso

En ganska häftig bil faktiskt.. Den e större än vad man tror, å högt upp sitter man.. 6 växlar.. typ nästan en minibuss :-P
Hursomhelst, så har han _kanske_ hittat en bil nu, vad... ja de får ni veta om han bestämmer sej..
Fast de blir ju ingen lull lull maskin iaf.. :-P
Nåväl, nu ska jag ut en snabbsväng med hundarna och skutta till sängs..
Jobbar imorgon, börjar typ 9..
Ha de gott!
KRAM
//Sosso.

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: