Grattis Nicklas!!

Idag 20 februari, är det Nickes födelsedag.. GRATTIS till dej från mej å vovvs :-D


Igår bakade jag både kanelbullar och mjukpepparkaka.. samt städade typ hela huset nästan från topp till tå :) härligt att fått det bortgjort.. behöver man inte ha det på samvetet nå mer.. och sist men inte minst, slängde jag ihop en tårta.. sen var man typ DÖD... blev en skapligt tidig kväll för att va lördag :-P
Smidigt åxå med bärbar dator och livesänd längdåkning på svt:s webb... så jag kunde baka samtidigt som jag följde längdåkningen :) :thumbup:
Idag fick vi besök av lite släkt.. Så en hel del av fikat, och nästan hela tårtan blev uppäten...
Så, är någon sugen på tårta, så finns det ju då här.. ;) men skynda, innan den e slut :-P

Jag trodde ju att vi fått kennelhosta, men.. det verkar inte så... måste bara varit en förkylning eller nåt.
Verkar ha gått över..
Så imorgon tänkte jag, om jag inte jobbar och det är härligt väder.. gå en långprommis.. men, jag vet inte riktigt åt vilket håll vi ska gå :-S men det löser sej!
Ikväll börjar Big Brother på tv11 (fd en av tv4 extrakanaler), tänkte se det få se om det kan vara värt att titta på eller ej..
Jag ska åxå skicka mitt objektiv på service, tycker autofokusen blivit sååå sölig, ibland blir den aldrig klar.. och så ska det ju inte vara, och är det inget fel på objektivet, ja då är det väll kameran.. Vill eg. inte vara utan.. =/ men men.. vad har man för val?

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: