Problem med MMS inlägg..

Här går jag i tron att bilder jag skickar hit till bloggen från mobilen kommit fram,
tills jag går in och tittar... då finns dom inte där... :(

Har kontaktat support få se om det börjar funka igen..
Idag har vi iaf premiärcyklat.. blev en runda som är typ lite mer än 5 km..

Det var roligt att se hur hundarna var taggade till tåspetsarna :)

Igår prommade vi den rundan, och hittade en stooor sten med lite snö på..
Hade ju såklart kameran med mej, i hopp om att hitta nåt roligt att fota, och just där stannade vi och jag tog lite bilder :-D Ni ska få se två av dom, den första blev lite halvsuddig bara, tyvärr...


Jag jobbar rätt mycket fortfarande, dock lite lite kortare dagar i veckan, men jobbar både lördag och söndag.. Lördag på trevliga Composite.. *suck*

Hundarna får följa med mej oftast nu, bättre dom får följa med och att man kan ha tid att ta ut dom på en snabbpink, än att dom ska ligga hemma hela dagarna utan att få komma ut nåt.
Men roligast hade ju varit om man kunde ta med dom in där man jobbar..  ;) hihi.. :-D
Nåja, snart är det bara skutta i säng, blir en skapligt hektisk dag på jobbet imorgon..

Ha de gott!!
KRAM

//Sosso.



Kommentarer
Postat av: Gabriella, Simson och Chansa

Det gör inget att bilderna inte syns, de du la ut nu var så jättefina! Vovvarna ser ut att må så gott på storstenen!

2011-04-15 @ 22:14:53

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: