Bilderna på Garp.. :)

Här kommer bilderna på garp som jag lovat ett tag nu :)

Besök gärna fotogalleriet --> http://galleri.teamsosso.se
Varit usel på att ladda upp bilder dit, men ska förhoppningsvis bli bättre på det.. bara jag fotat nåt fint :)

Här har ni albumet..



Jobbar lite färre timmar i veckan, känns ovanligt att komma hem så pass tidigt..
Igår tog vi oss en cykeltur till Catarina, vi har inte hunnit träffas på jag vet inte huuuur länge, har det inte varit jag som jobbat så har det varit hon, eller så har annat kommit ivägen.. Men igår tog vi chansen minsann..
Mina hundar fick låna hundgården medans vi satt inne och surrade om ditt och datt :)
Tack för daten och lånet av hundgården :thumbup:

Snart är det påsk.. och snön... ja den försvann på typ en vecka eller nåt... Nu är gräsmattan torr åxå, snart dax att ta en ride med gräsklippare och uppsamlare.. för kratta våran gård... har jag ingen stor lust med.. vi får se hur det blir!! Men vi haft en del objudna gäster under snön i vinter.. hmm... skulle haft en jägare, men det jobbet får grannarnas jägare sköta, om dom vågar sej hit :-P Dom får gärna va här medans vi inte är hemma/ute.. :-D

Nåväl, ledig blir jag då Fredag-Söndag/Måndag... Ska bli skönt, men kan ju bli lite rastlöst kanske :) men det finns då saker å göra om man vill...  :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här..

Vad heter du?:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (Visas enbart för mig!)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag utfodrar med: